اطلاعاتی در رابطه با اکانت های ظرفیتی کنسول های پلی استیشن 4

هک شدن کنسول های پلی استیشن 4 زمینه ساز گسترش و روی کار آمدن اکانت های PSN شد و در حال حاضر افراد با خرید اکانت های PS4 اقدام به خرید بازی ها می کنند. اکانت های ظرفیتی را می توان یکی از متداول ترین اصطلاحات در این بازار دانست. اما این که منظور از اکانت ظرفیتی چیست و هر ظرفیت به چه صورت است را در این مطلب مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اکانت های ظرفیتی کنسول های پلی استیشن 4

واقعیت آن است که در اکانت های ظرفیتی فروشنده اقدام به فروش غیرقانونی و هکی اکانت فردی کنسول های پلی استیشن 4 دیگر به مشتری خواهد نمود. این اکانت در واقع دارای سه حالت و به نیز به نوعی سه ظرفیت است که هر یک در این بین ویژگی های خاص خود را دارند.

 اکانت ظرفیت آفلاین کنسول های پلی استیشن 4:

به صورت آفلاین مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این اکانت قابلیت اتصال به شبکه PSN را نخواهد داشت و حتی در صورتی که بازی جدیدی ریخته شود نیز این بازی ها به صورت قفل شده در خواهند آمد.  شخص بازی های خود را در اکانت شخصی خود انجام میدهد ونباید دستگاه به اینترنت متصل شود

 اکانت آنلاین آفلاین کنسول های پلی استیشن 4:

از تمامی قابلیت های یک اکانت معمولی PSN برخوردار است. با استفاده از این اکانت فرد قادر به اجرای بازی ها هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین در اکانت شخصی خود میباشد می باشد و در هر زمان نیز امکان اجرای بازی ها برای او وجود خواهد داشت.

در صورتی که اکانت آنلاین آفلاین را از ما خریداری نمایید تا هنگامی که اشتراک آن تهیه شود می توانید بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کرده و از ضمانت آن بهره مند گردید.

 اکانت ظرفیت آنلاین به صورت آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. در این ظرفیت بایستی به صورت آنلاین از اکانت تهیه شده استفاده شود و امکان به اشتراک گذاری آن با دیگر کاربران وجود نخواهد داشت. و بازی باید در پروفایل فروشگاه بازی شود نه در اکانت شخصی خریدار بازی

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیر سایت
ارسال دیدگاه