افزایش میزان فضای هارد ایکس باکس وان ایکس

در صورتی که جزو گیمرهای حرفه ای هستید و از بازی های فیزیکی و دیجیتالی، مجموعه بزرگی برای خود تهیه کرده اید حتما به خوبی از این موضوع مطلع هستید که فضای یک ترابایتی هارد داخلی ایکس باکس وان به هیچ عنوان جوابگوی نیاز شما نخواهد بود. یکی از راه ها برای حل مشکل کمبود حافظه آن است که پس از پاک کردن بازی های قدیمی در فضای آزاد شده اقدام به نصب بازی های جدید نمایید اما در صورتی که نمی توانید از بازی های قدیمی خود دل بکنید بهتر است راهکار دیگری را به منظور افزایش فضای هارد ایکس XBOX one x خود بیندیشید.

در صورتی که شما در کنسول ایکس باکس وان اقدام به تعویض هارد نمایید گارانتی این محصول باطل خواهد شد. علاوه بر آن ایکس باکس وان ایکس متشکل از سخت افزارهای پیچیده ای است و شما برای آن که در این کنسول موفق به تعویض هارد گردید نیاز است که ابتدا کنسول را به طور کامل باز کرده و اقدام به جداسازی اجزای این کنسول از هم نمایید. این کار علاوه بر خطری که به همراه داشته ممکن است منجر به آسیب دیدگی جدی کنسول نیز گردد و حتما برای این کار بایستی از ابزارآلات حرفه ای و مخصوصی استفاده شود. همچنین گفتنی است که به منظور تعویض هارد داخلی تنها جایگذاری فیزیکی هارد کفایت نخواهد کرد و شما باید خود فرمت و پارتیشن بندی کنسول را بدانید. در واقع این کار حتما بایستی توسط متخصصین حرفه ای و کاربلد صورت گیرد.

از این رو می توان گفت بهره مندی از هارد اکسترنال بهترین گزینه برای افزایش هارد ایکس باکس محسوب می شود. این کار هیچ پیچیدگی خاصی نداشته و شما به راحتی از عهده آن برخواهید آمد. علاوه بر آن امروزه تعداد هارد اکسترنال های فرمت شده براساس سیستم عامل ایکس باکس وان ایکس بسیار زیاد است و شما می توانید از بین آن ها به راحتی هارد اکسترنال مناسبی را برای کنسول خود تهیه کنید.

اما به منظور استفاده از هارد اکسترنال شخصی خود و یا هاردی دیگری نیاز است که مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید:

  • اقدام به اتصال هارد اکسترنال به کنسول ایکس باکس وان ایکس از طریق کابل یو اس بی
  • انجام خودکار پروسه فرمت هارد از طریق کنسول و به نمایش در آمدن سوالی در رابطه با تمایل شما به نصب بازی ها بر روی هارد اکسترنال بر روی صفحه
  • انتخاب گزینه Install new things here

در صورت تمایل به انتقال محتویات هارد ایکس باکس به هارد اکسترنال مراحل زیر را اجرا نمایید:

  • رفتن بر روی بازی مورد نظر در بخش Library کنسول و انتخاب گزینه Manage game and add-ons پس از فشردن دکمه منو
  • رفتن بر روی بازی در صفحه جدید و زدن دکمه منو
  • زدن گزینه Move از منوی باز شده و تعیین محل انتقال فایل
  • انجام پروسه کپی بازی به هارد اکسترنال طی مدتی کوتاه

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیر سایت
ارسال دیدگاه