برای ایکس باکس وان چه لوازم جانبی تهیه کنیم؟

اگر چه نمی توان موفقیت ایکس باکس وان را با پلی استیشن 4 مقایسه نمود اما این کنسول نیز از نظر لوازم جانبی دارای تنوع بسیاری است و این موضوع سبب شده به سختی بتوان اکسسوری مناسبی را برای آن تهیه نمود. در ادامه بهترین لوازم جانبی کنسول ایکس باکس وان را مورد بررسی قرار خواهیم داد که بی شک با خرید آن ها می توان کیفیت و لذت بازی با این کنسول را دوچندان نمود.

Energizer Xbox One Charge System  

از آن جایی که کنترلر ایکس باکس وان برای عملکرد خود از باتری های قلمی تغذیه می کند نمی توان زیاد روی آن حساب باز نمود. این در حالی است که پک باتری و شارژر Energizer با توجه به بهره مندی از دو پک باتری قابل شارژ و یک استند شارژ کنترلر ایکس باکس وان می تواند خاطر شما را در زمان بازی تخت نماید که ناگهان وسط بازی با اتمام باتری های کنترلر مواجه نخواهید شد.  

ایکس باکس وان Elite Controller

کنترلر الیت ایکس باکس وان را می توان بهترین کنترلر به شمار آورد که البته در مقایسه با دیگر کنترلرها از قیمت بالاتری برخوردار است. با یک بار بازی کردن با این کنترلر به خوبی می توان دریافت که این کنترلر تا چه اندازه از دیگر نمونه ها کیفیت بهتری خواهد داشت. از ویژگی های فوق العاده این کنترلر می توان به برخورداری از دکمه های نرم، آنالوگ دقیق و نیز دکمه های شانه با تنظیمات گوناگون اشاره نمود. در این کنترلر همچنین امکان تعویض کلید جهت های کنترلر، ارتفاع آنالوگ ها و نیز تنظیم دکمه های زیر کنترلر برای شما وجود خواهد داشت و از این رو شما با استفاده از این کنترلر یک بازی حرفه ای را تجربه خواهید نمود. این کنترلر برای گیمرهای حرفه ای در بازی های شوتر یا مبارزی بسیار کاربردی می باشد.

ایکس باکس وان Stereo Headset

برای بازی با کنسول ایکس باکس وان هدست ساخته شده از سوی مایکروسافت برای این دستگاه بهترین گزینه محسوب می شود. اتصال هدست استریو Xbox One به کنترلر یا آداپتور بی سیم از طریق کابل امکان پذیر است و پس از آن شما می توانید به واسطه برخورداری این هدست از قابلیت هایی چون میکروفونی دقیق، صدای بیس عمیق، وزن پایین و راحتی مطلوب، دامنه طیفی صوتی بالا یک بازی فوق العاده را تجربه کنید.

فرمان بازی Logitech G920

کنسول ایکس باکس با توجه به برخورداری از دو سری Forza Horizon و Forza Motorsport به گزینه ای ایده آل جهت بازی های ریسینگ تبدیل شده است. در صورت علاقه مندی به این بازی ها قطعا یک فرمان Logitech 920 می تواند لذت این بازی ها را برای شما دو چندان نماید. این فرمان به خوبی شرایط مسابقه ای را برای شما شبیه سازی نموده و همچنین با کیفیت مطلوبی ساخته شده است. برای آن که خود را واقعا در درون یک خودرو و در حال مسابقه تصور کنید کافی است جعبه دنده مخصوص این محصول را نیز تهیه کنید.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :


پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیر سایت
ارسال دیدگاه