بهترین راهنمای خرید پلی استیشن 4 برای شما

بهترین راهنمای خرید پلی استیشن 4 برای شما

بهترین راهنمای خرید پلی استیشن 4 برای شما می‌تواند موجب خریدی راحت و امن برای تفریحی مفرح در اوقات فراقتتان شود. امروزه یکی از سرگرمی‌های مشترک میان رده‌های سنی مختلف را می‌شود کنسول‌های بازی دانست زیرا بازی با آنها برای هر فردی می‌تواند جذاب و سرگرم کننده باشد بنابراین افراد به دنبال خرید بهترین و مناسب ترین کنسول بازی می‌باشند تا اوقات فراغت خود را به خوبی سپری کنند بنابراین در اینجا قصد داریم با ارائه راهنمای خرید پلی استیشن 4 شما را در خرید آن راهنمایی کنیم پس تا انتهای مطالب ما را همراهی کنید.

 

اگر قصد خرید پلی استیشن 4دارید باید قبل از هر اقدامی با مدل‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را تجربه کنید، انواع مدل‌های آن به سه دسته زیر تقسیم بندی می‌شود:

1. مدل فت: این مدل اولین بار در سال 2013 به بازار عرضه شد و می‎‌توان آن را اولین پلی استیشن 4 دانست که البته چون با مشکلاتی مثل بلندی صدای فن و… مواجه بود، مورد بازبینی قرار گرفت و پس از آن سری 11 با اصلاح مشکلات گفته شده به بازار عرضه شد، در حال حاضر پیدا نمودن مدل نو و کارنکرده آن کار سخت و مشکلی می‌باشد اما اگر می‌خواهید با کمترین هزینه یک کنسول بازی تهیه کنید می‌توانید مدل‌های دست دوم آن را در بازار پیدا کنید.

مدل‌های دیگر

2. مدل اسلیم: بعد از اتمام تولید مدل فت، شرکت سونی از پلی استیشن 4 مدل اسلیم رونمایی کرد که قیمتی آن با مدل قبلی تفاوتی ندارد، جالب است بدانید مدل اسلیم با چهار کد مختلف تولید شد که در حال حاضر تنها می توانید یک کد آن را به صورت نو در بازار پیدا کنید.

خرید این مدل به کسانی پیشنهاد می شود که صفحه نمایش با وضوح4kرا در اختیار ندارند بنابراین اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید می‌توانید به راحتی با خرید پلی استیشن 4 مدل اسلیم اوقات خوبی را سپری کنید.

مدل‌های دیگر

3. مدل پرو: مدل پرو از نظر ظاهری با دو مدل قبلی تفاوتی آشکار دارد و تقریبا دو برابر مدل اسلیم است که پردازنده‌های به کار رفته در آن قوی تر از مدل‌های قبلی می‌باشد. در این مدل سعی شده است تا تصاویر با کیفیت 4K به نمایش گذاشته شود و حافظه داخلی آن 1 ترابایت است.

این کنسول از هدست‌های مجازی مخصوص بازی نیز پشتیبانی می‌کند بنابراین اگر کیفیت تصویر و استفاده از وسایل جانبی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است پیشنهاد می‌شود این مدل از پلی استیشن 4 را خریداری کنید تا لذت بازی را با دوستان خود تجربه کنید.

نکات مهم در خرید پلی استیشن 4

همانطور که میدانید همواره رقابتی میان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وجود دارد که باعث شده این دو علاقه مندان زیادی را پیدا کنند اما باید بدانید که با خرید پلی استیشن 4 تنها یک کنسول بازی نمی‌خرید زیرا دارای امکاناتی فراتر از یک کنسول بازی است بنابراین برای خرید بهتر به نکاتی که در ادامه خواهد آمد توجه داشته باشید.

• آشنایی با مدل‌های آن: در قسمت قبل به طور خلاصه مدل‌های آن برای شما شرح داده شد پس با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از مدل‌ها را انتخاب و خریداری نمایید.

• توجه به قیمت: قیمت‌ها با توجه به نرخ دلار ممکن است متفاوت باشد بهتر است برای خرید بهتر و مطمئن تر از سایت معتبر یا فروشگاه های فیزیک معتبر خرید خود را انجام دهید.

آشنایی با وسایل درون جعبه پلی استیشن: متاسفانه برخی از فروشندگان وسایل درون جعبه پلی استیشن 4 را برداشته و یا آن را با مدل‌های فیک جابجا می‌نمایند اما اگر از سایت و فروشگاه فیزیکی معتبر خرید کنید دیگر با این نگرانی‌ها رو به رو نخواهید شد.

دیگر نکات قابل توجه:

• اطمینان از سلامت کالا: اگر بدون آگاهی کامل اقدام به خرید پلی استیشن 4 از فروشگاه‌های نامعتبر نمایید ممکن است دستگاه خریداری شده دچار نقض فیزیکی باشد بنابراین برای جلوگیری از چنین اتفاق‌هایی بهتر است در هنگام خرید به امکان مرجوع نمودن توجه ویژه داشته باشید.

• توجه به اصل بودن: برخی از فروشندگان برای به دست آوردن سود بیشتر پلی استیشن‌های فیک و تقلبی را با قیمت‌های بسیار بالا به مشتریان خود می‌فروشند بنابراین سعی داشته باشید نسبت به این موضوع اطمینان پیدا کنید و بعد خرید خود را انجام دهید.

موضوع مهم به نام گارانتی:

• گارانتی معتبر: هنگام خرید کنسول بازی به ارائه گارنتی معتبر همراه کنسول توجه فرمایید. خیلی از گارانتی های شرکتی شرایط با پاسخ گویی کافی ارائه نخواهند داد. فروشگاه نارسیس و فروشگاه اینترنتی ABCFarsi با تکیه بر تجربه و توانایی خود ارائه دهنده بهترین خدمات پس از فروش در زمینه کنسول های بازی و گیم و با کارت خدمات طلایی این فروشگاه شما میتوانید در صورت عدم تعمیر کنسول خود طی 3 الی 5 روز کاری یک کنسول کاملا نو تحویل بگیرید.

به کار بردن نکات گفته شده در بالا به شما کمک می‌کند تا بهترین و باکیفیت ترین پلی استیشن 4 موجود در بازار را با قیمت خوب خریداری کنید.

مقالات مرتبط :

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه