ترفندهایی جهت کاهش گرمای ps4

ترفندهایی جهت کاهش گرمای ps4

ترفندهایی جهت کاهش گرمای ps4 باعث می‌شود شما بتوانید از دستگاه خود به خوبی مواظبت کرده و در نهایت طول عمر کنسول شما افزایش یابد.

معمولا آن دسته از شرکت‌هایی که به تولید دستگاه‌های برقی می‌پردازند، سیستم‌های مختلفی نیز جهت کاهش گرمای آنان و نگه‌داشتن دستگاه در دمایی مطلوب در نظر می‌گیرند. در عین حال چندین روش ساده و آسان نیز وجود دارد که می‌توانید به کاهش گرمای دستگاه خود بپردازید و آن را در یک درجه معینی نگه دارید.

کاهش گرمای ps4

در این نوشتار ما به شما چند روش کاربردی جهت کاهش گرمای ps4 را معرفی خواهیم نمود. بنابراین با ما همراه باشید. کنسول پلی استیشن 4 به گونه‌ای طراحی گشته است که هر زمان گرمای آن به بیش از حد مجاز برسد، به وسیله سنسورهای قرار گرفته در جلوی دستگاه پیغامی در قالب اخطار به کاربر می‌دهد و بعد از آن نیز دستگاه به طور خودکار خاموش می‌گردد.

مطمئناً هر وقت این اتفاق بیفتد، دیگر شما نمی‌توانید به بازی خود ادامه دهید و تا وقتی که دمای کنسول به حالت اولیه خود بازگردد، باید کمی صبر کنید. شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها دمای ps4 را کاهش دهید. هرچند مطالعات نشان داده که این راهکارها تا کمی نیز جهت متعادل نمودن دمای پلی استیشن 4 پرو نیز مطلوب عمل می‌کند.

با به کارگیری این راهکارها علاوه بر اینکه میزان دمای کنسول را در حد نرمال نگه می‌دارید، فن کنسول هم با سرعت بیش‌تر و صدای کمتر شروع به کار کرده و این امکان برایتان فراهم خواهد شد که مدت زمان زیادی به بازی خود ادامه دهید و از صدای فن‌ها نیز آزرده نشوید.

بهتر است دستگاه خود را در فضای گرم قرار ندهید.

دستگاه ps4 را در جای بسته نگذارید

زمانی که دستگاه در حال فعالیت است برای متعادل بودن دمای خود به جریان هوا نیاز خواهد داشت. اگر شما کنسول خود را در یک مکان بسته قرار بدهید، در این صورت هوایی رد و بدل نشده و دستگاه پلی استیشن 4 به مرور گرم می‌شود. مثلاً دقت داشته باشد که جهت کاهش گرمای ps4 آن را در کنار دیوار یا محفظه بسته میز تلویزیون قرار ندهید.

اگر خوب به کنسول نگاه بیندازید متوجه خواهید شد که در اطراف آن سوراخ‌هایی قرار داده‌اند که از طریق آن‌ها فن، هوای خنک را گرفته و گرما را به بیرون منتقل می‌نماید. قرار گرفتن دستگاه در فضای بسته منجر به مختل شدن جریان هوا خواهد شد.

کنسول را همیشه تمیز نگه دارید

مطمئناً اگر داخل کنسول خود را نگاه کنید، متوجه خواهید شد که چه میزان گرد و خاک درون دستگاه قرار دارد و حتماً متعجب می‌شوید. این گرد و خاک‌ها به درون کنسول نفوذ کرده و راه تنفس آن را مسدود می‌کنند و جریان هوا از این طریق نیز مختل می‌گردد. گرد و غبار همانند عایق حرارتی مانع خروج گرما به بیرون از دستگاه است.

کنترل دمای کنسول پلی استیشن 4

برای این کار برای سرویس کنسول خود اقدام نمایید. شما میتوانید با سپردن دستگاه خود به فروشگاه نارسیس کنسول خود را توسط متخصصان این حوزه سرویس کامل نمایید.

توجه داشته باشید این فرایند بسیار حساس میباشد و با کوچکترین اشتباه خسارات جدی به دستگاه شما وارد میشود

برای پلی استیشن 4 فن تهیه کنید

از جمله بهترین روش‌هایی که می‌توانید با به کارگیری آن کنسول پلی استیشن 4 را خنک نگه دارید، خرید فن است. این روش بسیار کارآمد و کاربردی می‌باشد. فن‌های اضافه‌ای که بر روی استندها قرار گرفته است را خریداری کرده و به کنسول خود متصل نمایید.

می‌توانید برای خرید استند از فروشگاه نارسیس و یا سایت اینترنتی ABCFarsi.com اقدام نمایید

نحوه قرارگیری کنسول عمودی باشد یا افقی و اثر گذاری آن به عنوان ترفندهایی جهت کاهش گرمای ps4؟

بد نیست بدانید که نحوه قرار دادن کنسول هم در میزان رد و بدل شدن هوا تأثیر دارد. در رابطه با اینکه کنسول را چگونه بهتر است قرار دهیم، نظرات و ایده‌های گوناگونی وجود دارد. بیش‌تر نظرات کاربران مبنی بر این است که کنسول باید عمودی قرار بگیرد تا بتواند مانع از افزایش دما در دستگاه شود. هرچند که هنوز این ایده‌ها به طور قطع اثبات نشده است. موارد گفته شده بخشی از ترفندهایی جهت کاهش گرمای ps4 در نظر گرفته می‌شود.

کاهش گرمای ps4 با بررسی فضای اطراف

با این حساب این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که وقتی کنسول به صورت عمودی قرار بگیرد، از سمت دیگر درزها و حفره‌های بدنه مسدود شده و جریان هوا نیز متوقف می‌گردد. باز هم تکرار می‌کنیم که مهم‌ترین عامل برای کاهش گرمای ps4 محیط پیرامون آن می‌باشد.

توجه: تمام عواقب انجام این آموزش بر عهده خود کاربر می‌باشد.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه