نحوه رمزگذاری برای کنسول پلی استیشن 4

در صورتی که قصد داشته با رمزگذاری برای کنسول پلی استیشن 4 خود امکان دسترسی دیگر افراد را به کنسول خود بگیرید، واقعیت آن است که این کار امکان پذیر نمی باشد. اما شما می توانید با رمزگذاری برای حساب کاربری خود در کنسول اطلاعات خود را از دیگر افراد مخفی و پنهان نگه دارید. ولی در هر حال هر فرد به منظور استفاده از کنسول تنها نیاز به ساخت یک اکانت جدید خواهد داشت. به منظور رمزگذاری حساب کاربری خود در پلی استیشن 4 بایستی مراحل زیر را به ترتیب اجرا نمایید:

به عنوان اولین قدم جهت رمزگذاری حساب کاربری خود به تنظیمات کنسول پلی استیشن 4 وارد شده و منوی Login Settings را انتخاب و وارد آن شوید.

از منوی باز شده گزینه Login Passcode Management را انتخاب کنید.

در این بخش بایستی با استفاده از چهار دکمه روی کنترلر DualShock 4  یک کد چهار رقمی را برگزینید.

بعد از آن که کد انتخاب و تایید شد با استفاده از کد چهار رقمی وارد حساب کاربری خود شوید.

در صورتی که بعدها نیاز به تغییر و یا حذف رمز خود داشتید می توانید گزینه Login Passcode Management را از این منو انتخاب کنید.

در صورت از یاد بردن رمز خود دکمه Options را در صفحه وارد کردن کد انتخاب نموده تا مراحل تغییر رمز برای شما به نمایش در آیند.

چنانچه اتصال کنسول به اینترنت برقرار باشد شما می توانید با ورود به اکانت PSN رمز خود را تغییر دهید.

به عنوان حرف پایانی باز هم این نکته لازم به ذکر است که روش معرفی شده تنها به منظور محافظت از حساب کاربری شما در کنسول  کارساز خواهد بود و کنسول پلی استیشن 4 شما تنها با ساخت یک اکانت جدید از سوی دیگر افراد قابل استفاده است.

و همینطور باید گفت فروشگاه نارسیس و سایت ABCFarsi هیچگونه مسئولیتی در قبال اموزش ندارد و با مواردی همچون فراموشی رمز ورود یا … کمکی از دست ما برنمی آید.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیر سایت
ارسال دیدگاه