نحوه قرار دادن درست دیسک در درون پلی‌استیشن 4

نحوه قرار دادن درست دیسک دردرون پلی‌استیشن 4

نحوه قرار دادن دیسک درست دردرون پلی‌استیشن 4 یکی از موارد بسیار مهم در نگهداری از دستگاه به شمار می‌رود. خیلی از افراد که گیمر حرفه ای هستند و یا این که دارای پیش زمینه ای در مورد کار با وسایل الکترونیکی می باشند در زمینه استفاده از کنسول های بازی بدون هیچ گونه مشکلی عمل نموده و به راحتی می توانند با این دستگاه ها کار کنند.

اما در این بین برخی از افراد نیز ممکن است حتی در رابطه با نحوه قرار دادن دیسک در درون کنسول پلی استیشن 4 نیز به مشکل بربخورند. از این رو ما تصمیم گرفته در این مطلب بگوییم که چگونه بایستی دیسک را درون پلی استیشن 4 قرار داد؟ تا دیسک در درون کنسول پلی استیشن 4 به درستی قرار بگیرد.

 

در صورتی که نحوه قرار گیری کنسول در حالت افقی است بایستی دیسک را به گونه ای در دست گرفته که تصویر آن به سمت خودتان باشد، حال دیسک را به آرامی درون دستگاه قرار دهید.

موارد مهم در قرار دادن دیسک

در صورتی که کنسول به صورت ایستاده و با کمک پایه پلی استیشن 4 در جای خود قرار گرفته بایستی به نحوی دیسک را در دست گرفته که تصویر آن به سمت راست باشد و بعد آن را درون دستگاه بگذارید. تمامی این موارد در نحوه قرار دادن دیسک دردرون پلی‌استیشن 4 مهم و ضروری است.
*لازم به ذکر است که برعکس قرار دادن دیسک در درون کنسول ممکن است به لنز Blu Ray Drive دستگاه صدمه ای جدی وارد کند.

به منظور خروج دیسک نیز می توانید از دو راه زیر استفاده کنید:

1. فشردن دکمه Eject روی کنسول (کلید کنار کلید پاور)

2. رفتن روی دیسک و فشار دادن دکمه option و انتخاب گزینه Remove Disk

به یا داشته باشید نحوه قرار دادن درست دیسک دردرون پلی‌استیشن 4 باید با دقت کافی انجام شود.

مدیر سایت
ارسال دیدگاه