نسخه‌های PAL و NTSC کنسول ایکس باکس وان چه وجه تمایزی دارند؟

کنسول ایکس باکس وان در حقیقت از دو نسخه به نام‌های PAL و NTSC برخوردار می‌باشد که نسخه NTSC در کشورهای آمریکا و ژاپن به عرضه رسیده و نسخه PAL نیز در سایر نقاط جهان به فروش می‌رسد. حال سوال ما اینجاست که نسخه‌های PAL و NTSC کنسول ایکس باکس وان از چه تفاوتی با یکدیگر برخوردار هستند؟ با فروشگاه نارسیس همراه باشید تا پاسخ سؤال خود را در این رابطه دریافت کنید.

نسخه‌های PAL و NTSC کنسول ایکس باکس وان

 

تفاوت اصلی این دو نسخه در چیست؟

کنسول ایکس باکس وانی که در نسخه PAL به کاربران عرضه می‌گردد، به همراه برق ۲۲۰ ولت کار کرده و هیچ گونه مشکلی نیز ندارد. البته این کنسول با آداپتور به مشتری داده می‌شود. اما کنسول‌هایی که در نسخه NTSC هستند، برق ۱۱۰ ولت استفاده می‌نمایند. آنها مخصوص کشورهای آمریکا و ژاپن هستند. برای اینکه از این نسخه استفاده کنید، به تبدیل برق نیاز خواهید داشت.

به همین دلیل بهتر است که به سراغ کنسول ایکس باکس وان با نسخه PAL بروید، تا کار کردن و راه اندازی آن نیز برایتان راحت باشد. لازم است این نکته را نیز به عرضتان برسانیم که سری جدید ایکس باکس وان S در کل، یک نسخه دارد. منبع تغذیه آن به منبع تغذیه یا مولتی ولتاژ نیز شهرت پیدا کرده است. این نوع کنسول هیچ مشکلی نداشته و در کل یک نوع برق به کاربران ارائه می‌دهد.

نسخه‌های PAL و NTSC

منبع تغذیه کنسول ایکس ‌باکس وان S به مولتی ولتاژ شهرت دارد.

کنسول ایکس ‌باکس وان با توجه به اینکه یک کنسول Region free می‌باشد، هیچ‌گونه محدودیت منطقه یا ریجن برای کاربران خود ندارد و هر بازی را نیز با ریجن خاصی اجرا می‌کند. بنابراین اگر ایکس باکس وان خریداری نمودید، هیچ نگرانی بابت ریجن آن نداشته باشید. تفاوت نسخه‌های PAL و NTSC کنسول ایکس باکس وان موجب گردیده فروش نسخه‌های PAL نسبت به نسخه دیگر بیش‌تر باشد. از همراهی شما ممنونیم.

توجه: تمام عواقب انجام این آموزش بر عهده خود کاربر می‌باشد و فروشگاه نارسیس و فروشگاه اینترنتی ABCFarsi هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات احتمالی آموزش ندارد.

 

محصولات  مرتبط :

 

مقالات مرتبط:

 

 

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه