نکات مهم در خصوص اخذ نمایندگی PS5 سونی

چندی پس از تولید و عرضه جهانی،  PS5سونی به سرعت به یکی از کنسول­ های بازی محبوب در میان کاربران از سنین مختلف تبدیل شد. همین سبب شده عده­ای به فکر اخذ نمایندگی این محصولات بیافتند. در متن زیر ابتدا مروری اجمالی برPS5  خواهیم داشت، سپس به بررسی روش‌ها و نکات مهم در خصوص نمایندگی PS5 معتبر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید …

پلی ­­استیشن 5 سونی

شرکت سونی در 16 سپتامبر 2020 طی یک مراسم ویژه آنلاین از محصول جدید خود رونمایی کرد. سرانجام فروش PS5 در دو مدل دیجیتال و دیسک‌خور، با دو رنگ مشکی و سفید از 12 نوامبر در آمریکا آغاز شد. شرکت سونی تأکید زیادی بر تأثیر استفاده از SSD در این محصول داشته است که باعث آزادی عمل بیشتر کاربران و لودینگ سریع‌تر و همین­طور باعث ایجاد تنوع بالایی در بازی­های قابل انجام می­شود.

PS5  دیسک‌خور با قیمت 499 دلار و مدل دیجیتالی این کنسول بازی که بازی­های محدود­تری دارد و دیسک‌خور نمی­باشد با قیمت 399 دلار در بازار جهانی عرضه می­شود. فروشگاه نارسیس استان اصفهان و فروشگاه اینترنتی ABCFarsi به عنوان نمایندگی PS5 در سطح کشور به خرید و فروش انواع کنسول PS5 و لوازم جانبی آنها و تعمیرات تخصصی کنسول های بازی به فعالیت میپردازد

بسیار بدیهی است که در شرایط کنونی اخذ نمایندگی برند­ی معتبر همچون سونی راحت نیست. اخذ نمایندگی فرایندی است زمان بر و نیازمند یادگیری به همین جهت بسیاری از فروشگاه های نامعتبر خود را به عنوان مرکز پخش اصلی جا زده اند و با فروش دستگاه های رفرش و مشکل دار به عنوان دستگاه نو مشکلات و خسارات فراوانی را به مشتری تحمیل کرده اند.

شاید در سال‌های پیش‌تر اخذ نمایندگی همانند یک مذاکره شرکتی آسان بود اما امروزه پیچیدگی­های خاص خود را دارا می­باشد. در قدم اول مذاکره‌کننده بهتر است تسلط کافی در زبان انگلیسی داشته باشد تا با بیان شرایط خود بتواند در کمترین زمان به بهترین برسد.

تامین منظم کالا در نمایندگی PS5  

مکانی که خود را به عنوان نمایندگی PS5 معرفی میکند باید مرتب و منظم اجناس خود را موجود داشته باشد تا دچار ضرر و زیاد به خود مشتری نشود. شما در هر لحظه و هر مکان امکان خرید دستگاه PS5 از فروشگاه نارسیس در استان اصفهان یا فروشگاه اینترنتی ABCFarsi را دارید.

قیمت محصولات در نمایندگی PS5

فروشگاه نارسیس در شهر اصفهان و فروشگاه اینترنتی ABCFarsi به عنوان نمایندگی فروش PS5 همواره سعی در ارائه بهترین قیمت ها در ازای بهترین کیفیت و خدمات دارد. شما میتوانید سرویس های مختلفی از جمله نصب انواع بازی های روز، دریافت خدمات طلایی معتبر بر روی کنسول خود و… را با بهترین قیمت از فروشگاه تهیه فرمایید.

فرقی نمی‌کند که در نصف جهان ساکن باشید یا سایر استان‌های ایران پهناور. اگر به دنبال یک نمایندگی خوشنام و باسابقه در زمینه فروش کنسول‌های بازی هستید، می‌توانید روی ما در فروشگاه ABSFarsi حساب کنید. فعالیت فروشگاه ما در استان اصفهان به حدود 20 سال قبل باز می‌گردد. یعنی از زمانی که نوجوان‌ها و جوان‌های ایرانی با پلی‌استیشن یک تجربه بازی‌های لذت بخشی مثل فوتبال 98 و تیکن را داشتند، ما در کنار شما حضور داشتیم و نسل به نسل و پا به پای نسخه‌های جدید کنسول‌های بازی پیش آمدیم تا امروز که ضمن ارائه جدیدترین کنسول‌های بازی رایج در سطح دنیا، عنوان نمایندگی شرکت‌های سازنده این کنسول‌ها در ایران را نیز یدک می‌کشیم.

بیست سال گذشته فعالیت خود را با نام فروشگاه نارسیس در شهر اصفهان آغاز کردیم و در امروز ضمن فعالیت این فروشگاه، فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه‌اندازی کرده‌ایم تا هموطنان عزیز از تمام مناطق کشور بتوانند برای خرید کنسول‌های بازی از ABCFarsi اقدام کنند. اعتماد شما بزرگواران، سرمایه اصلی ماست و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا محصولاتی با کیفیت بسیار عالی را در اختیار شما عزیزان از سراسر ایران قرار دهیم.

سخن آخر

محبوبیت این محصول باعث ایجاد بازار فروش خوبی شده است؛ هرچند در ایران شاید به علت قیمت نسبتا بالای آن این‌چنین نباشد. با خرید از نمایندگی PS5 می­توان اطمینان مشتریان را از جانب اصل بودن محصولات اعم از کنسول بازی، کنترلر آن و سایر لوازم جانبی جلب کرد و بازار خوبی را در داخل کشور ایجاد نمود.

بررسی شرایط داخلی کشور و مجوزهای موردنیاز برای اخذ نمایندگی محصولات بین‌المللی بسیار مهم است. قرارداد­ها بندهای متعددی دارند که در این مقاله به بررسی آن ها پرداختیم؛ اعم از تامین منظم کالا، قیمت گذاری و نحوه تخفیف دهی به مشتریان و لزوم حفظ ماهیت نمایندگی PS5. امیدواریم مطالب بررسی شده شما را در خصوص اخذ نمایندگی و فروش محصولات یاری کرده باشد.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :


پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیر سایت
ارسال دیدگاه