چگونه در ایکس باکس وان از هارد اکسترنال استفاده کنیم؟

در کنسول ایکس باکس وان شما برای استفاده از بازی به ویژه بازی های انحصاری ایکس باکس وان بهینه سازی شده برای ایکس باکس وان ایکس نیاز به نصب بازی ها در کنسول خواهید داشت. به طور معمول این بازی ها فضای زیادی از هارد را طلب خواهند نمود و به عنوان نمونه برای نصب بازی Forza Motorsport 7 به تقریبا 100 گیگابایت فضا نیاز می باشد. از این رو چنانچه مایل به نصب بازی های متعددی بر روی کنسول خود هستید بهتر است یک هارد اکسترنال را به کنسول خود متصل کنید.

نکات قابل توجه در رابطه با هارد اکسترنال

ظرفیت هارد اکسترنال حداقل بایستی 256 گیگابایت باشد. از این رو این روش برای حافظه های فلش با ظرفیت 256 گیگابایت به بالا نیز بسیار کاربردی خواهد بود. علاوه بر آن کابل هارد شما بایستی از نوع USB 3.0 باشد چرا که این کابل ارائه دهنده سرعتی مطلوب در زمینه انتقال فایل در کنسول ایکس باکس وان است. خوشبختانه کلیه هاردهای جدید قابلیت پشتیبانی از این پورت را دارند.

در بین هاردهای اکسترنال موجود در بازار بیشترین میزان حافظه پشتیبانی شده 16 ترابایت می باشد که واقع حجم زیادی است و برای شما تقریبا یک هارد اکسترنال با حافظه 2 تا 4 ترابایتی کفایت خواهد نمود. علاوه بر آن سرعت بیشتر هاردهای SSD آن ها را به انتخابی مناسب تر تبدیل نموده است که البته این سرعت در کنسول ایکس باکس وان چندان متفاوت نخواهد بود. در کل پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که در صورت عدم نیاز به جابجایی کنسول اقدام به تهیه یک هارد دسکتاپ نمایید چرا که در مقایسه با هاردهای پرتابل از سرعت بیشتری برخوردار می باشند. علاوه بر آن شما قادر به استفاده همزمان از دو هارد اکسترنال خواهید بود.

نحوه اتصال  

به منظور استفاده از هارد اکسترنال تنها نیاز است که اقدام به اتصال هارد اکسترنال خود به ایکس باکس وان نمایید. با اتصال هارد به کنسول پرسشی مبنی بر این که آیا مایل به استفاده از هارد اکسترنال هستید بر روی صفحه به نمایش در خواهد آمد و پس از آن فرمت هارد آغاز شده و کلیه اطلاعات از روی آن حذف خواهند شد.

 علاوه بر آن با توجه به انحصاری بودن فرمت ایکس باکس وان امکان استفاده از این هارد در دستگاه دیگری جز ایکس باکس وان برای شما وجود نخواهد داشت. بعد از آن که فرمت هارد به پایان رسید با پرسش آیا مایل به نصب دیفالت اپلیکیشن ها و بازی ها بر روی هارد هستید یا خیر رو به رو خواهید شد؛ در صورت بیشتر بودن سرعت هارد از هارد کنسول ما به شما پیشنهاد می کنیم گزینه بله را انتخاب کنید. گفتنی است هارد ایکس باکس وان دارای سرعتی معادل 5400 دور در دقیقه می باشد.

پس از آن که هارد اکسترنال به کنسول متصل شد در صورتی که مایلید بازی ها و اپلیکیشن های داخل هارد کنسول خود را به هارد اکسترنال اتصال دهید وارد بخش My Games and Apps از تنظیمات کنسول شده و پس از انتخاب بازی مورد نظر خود از روی کنترلر دکمه منو را فشرده و در نهایت بر روی گزینه Manage Game بزنید. حال برای انتقال بازی به هارد اکسترنال گزینه Move to External را انتخاب کنید. به منظور انتقال کلیه محتویات هارد کنسول به هارد اکسترنال نیز می توانید دست به انتخاب گزینه Move All بزنید.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیر سایت
ارسال دیدگاه