با منوهای کنسول پلی استیشن 4 آشنا شوید

با منوهای کنسول پلی استیشن 4 آشنا شوید

منوهای کنسول پلی استیشن 4 که در صفحه خانگی کنسول قرار گرفته و از گزینه‌های بسیاری برخوردار می‌باشد را امروز در این نوشتار شرح خواهیم داد.

  1. منوی اول در رابطه با پلی استیشن پلاس می‌باشد. در این منو به شما امکان انجام بازی های مولتی پلیر آنلاین داده می‌شود. امکان مشاهده مدت‌زمان باقی مانده از حساب پلاس وجود دارد. شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه نارسیس نسبت به خرید PlayStation Plus با قیمت مناسب اقدام فرمایید.

 منوی پلی استیشن پلاس

  1. اعلان‌های کنسول که در منوی دوم قرار گرفته است، نشان دهنده تمام اخبار و اعلانات همچون آخرین درخواست Friends، آخرین پست‌ها در Community و Inviteها می‌باشد. برای مدیریت دانلودها و آپلودهای مربوط به کنسول و بازی ها نیز می‌توانید از طریق این بخش اقدام نمایید.
  2. منوی سوم مربوط به بخش Friends است و همان‌طور که از نامش نیز مشخص است شما می‌توانید در این بخش دوستان و دنبال کنندگان خود را در شبکه پلی استیشن ببینید. به درخواست‌های دوستی دیگران پاسخ داده و گیمرهای حرفه‌ای را نیز بشناسید.
  3. منوی Communities به شما امکان می‌دهد که بتوانید به انجمن‌های مختلف بپیوندید و یا برای خود یک انجمن بسازید. به تشکیل گروه‌های چند نفره پرداخته و با دیگران صحبت کنید.
  4. برگزاری رویدادها و مسابقات مختلف نیز مربوط به منوی Events است. اگر قصد دارید با یکسری از دوستان خود در آخرین نسخهFIFA مسابقه دهید و یا فعالیت گروهی در یک بازی چند نفره انجام دهید، با استفاده از این منو می‌توانید به فعالیت پرداخته و به دوستان خود ملحق شوید.

منوی Events

  1. از دیگر منوهای کنسول پلی استیشن 4 می‌توان به منوی Messages اشاره کرد که برای ارسال و دریافت پیام‌ها تعبیه گشته است.
  2. برای انجام بازی‌های چند نفره شما می‌توانید از منوی Party کمک بگیرید. اگر قصد دارید که با دوستان خود به بازی چند نفره بپردازید در وهله‌ی اول باید منو پارتی تشکیل نمایید. شخصی که منو پارتی را شکل داده است، به عنوان مدیر شناخته می‌گردد و می‌تواند دیگر اعضا را نیز دعوت نماید. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آن نیز می‌توان به چت کردن اعضاء به صورت صوت یا نوشتار اشاره کرد.
  3. منوی تنظیمات نیز مربوط به تمام تنظیمات کنسول پلی استیشن 4 می‌باشد.
  4. نوی Trophies این امکان را فراهم می‌آورد، تمام Trophyهایی کسب کرده را به تفکیک بازی نشان ‌دهید. کسب نمودن Trophies نیز به دریافت ستاره کمک کرده و نشان دهنده مهارت شما در بازی است.

کسب نمودن Trophies برای دریافت ستاره

  • منوی Profile نیز این قابلیت را دارد تا پروفایل خود را مشاهده نموده و نگاهی به میزان عملکرد و فعالیت‌های بازی بیندازید.
  1. و آخرین منو از منوهای کنسول پلی استیشن 4 برای روشن و خاموش کردن کنسول پلی استیشن 4 و یا قرار داده آن در حالت Rest Mode استفاده میشود.

توجه: تمام عواقب انجام این آموزش بر عهده خود کاربر می‌باشد.

 

 

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط :

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه