همه چیز راجع به قیمت پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت دو دسته

همه چیز راجع به قیمت پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت دو دسته

مقدمه

قیمت پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت دو دسته | پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا تمامی ابعاد زندگی بشر امروزی مورد تغییر و تحول قرار بگیرد. این تغییر و تحول حد و مرزی نداشته و حتی وسایل بازی و سرگرمی افراد را نیز تحت تاثیر قرار داده است.در میان انواع وسایل سرگرمی که در سال‌های اخیر به بازار معرفی شده است، پلی استیشن نامی آشنا در بین گیمرها می‌باشد. این کنسول که در گذر زمان با پیشرفت همراه بوده است، محصولی از شرکت سونی می‌باشد. قبل از خرید هر کنسول بازی بهتر است اطلاعات مفیدی راجع به آن کنسول به دست آورید تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. در این مقاله قصد داریم راجع به این کنسول بازی بیشتر صحبت کنیم و یک پلی استیشن بسیار معروف به نام پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت دو دسته را مورد بررسی قرار دهیم. علاوه بر آن راجع به قیمت پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت دو دسته نیز سخن خواهیم گفت.

پلی استیشن 4 اسلیم دارای بازی PES 2018 می‌باشد.

از پلی استیشن 4 چه می‌دانید؟

پلی استیشن 4 که با نام انگلیسی PlayStation 4 شناخته می‌شود، به صورت مختصر با نام PS4 از آن یاد می‌شود. PS4 از نسل هشتم کنسول بازی خانگی است که توسط شرکت سونی به جهان معرفی شده است. تاریخ اولین رونمایی از PS4 به جهانیان به 20فوریه سال 2013 باز می‌گردد. بعد از معرفی آن، این کنسول در آمریکای شمالی در تاریخ 15 نوامبر 2013 و در استرالیا و اروپا در تاریخ 29 نوامبر 2013 به بازار عرضه شد. این کنسول در سه مدل به بازار عرضه شده است که  شامل: فت، اسلیم و پرو می‌باشند.

ابعاد و وزن کوچک محصول آن را نسب به سایر رقبایش محبوب ساخته است.

با پلی استیشن 4 اسلیم بیشتر آشنا شویم

این پلی استیشن در سال 2016 به بازار عرضه شد. کنسول PS4 با شماره مدل CUH-2000 می‌باشد که شرکت تولید کننده تمامی سخت افزار‌های اساسی PS4 را به صورت فشرده در آن جای داده است. روکش مات، کاهش سایز، گرد شدن لبه‌های کنسول در قسمت جلو از ویژگی‌های ظاهری آن می‌باشد. هنگام سفارش پلی استیشن PS4 اسلیم، می‌توانید یک دسته اضافه نیز سفارش دهید و پلی استیشن را به دو دسته مجهز کنید. بدیهی است که قیمت پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت دو دسته نسبت به نوع یک دسته آن کمی بیشتر باشد. کنسول PS4 دارای دو پورت USB می‌باشد که در قسمت جلوی آن قرار دارد. پورت‌های اپتیکال صدا در کنسول بازی PS4 وجود نداشته و حذف شده اند.

ظرفیت ذخیره سازی این کنسول بازی معادل 1 ترابایت می‌باشد که در نوع خود بسیار بالا بوده و توانایی ذخیره بازی‌های متعدد با حجم بالا را دارد. علاوه بر آن وجود حافظه رم GDDR5 8 گیگابایتی و پردازنده 8 هسته ای از نوع AMD از دیگر قابلیت‌های PS4 اسلیم می‌باشد که اجرای بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن میسر ساخته است. همانطور که اشاره شد، سایز محصول بسیار کوچک بوده و ابعادی معادل 265*39*288 دارد. وزن تقریبی محصول نیز حدود 2.1 بوده که جا به جایی و حمل و نقل آن را آسان کرده است. لازم به ذکر است ابعاد و وزن کم محصول نسبت به سایر کنسول‌های سونی، باعث پیشتازی آن در میان رقیبانش شده است. این کنسول دارای PES 2018 و دو گیم پد نیز می‌باشد. خروجی تصویر کنسول معرفی شده کیفیتی معادل 1080p دارد که تماشای بازی را به بهترین شکل ممکن میسر می‌کند. وجود قابلیت‌های زیاد در این کنسول بازی باعث شده تا قیمت پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایت دو دسته برای همگان بسیار مقرون به صرفه باشد.

مقایسه انواع کنسول بازی برای خریدی مطمئن

هنگامی که بحث از خرید کنسول بازی می‌شود، افراد بین انتخاب پلی استیشن 4 اسلیم وXBOX One S مردد می‌شوند. مقایسه بین این کنسول‌های بازی در واقع مقایسه بین شرکت مایکروسافت و شرکت سونی می‌باشد. در میان این اسامی قوی‌ترین رقیب پلی استیشن 4 اسلیم، ایکس باکس وان اس می‌باشد.

به نظر می‌رسد در مقایسه بازی‌ها بین پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 دارای عملکرد بهتری باشد. شرکت سونی بازی‌های متعدد و هیجان انگیزی روی محصول نسل هشتم خود تعبیه کرده است که انتظارات مخاطبان را برآورده ساخته است. از این جهت به نظر می‌رسد انتخاب پلی استیشن 4 اسلیم انتخاب مناسب‌تری باشد.

 

مدیر سایت
ارسال دیدگاه