معتبرترین نمایندگی Playstation 5 در کشور به همراه بیان ویژگی های آن

پس از رضایت بی‌نظیر گیمرها از پلی‌استیشن 4 انتظارها از پلی‌استیشن 5 بسیار بالا بود. نظرات گیمرها در همین ابتدای ورود کنسول جدید سونی به بازار حاکی از توانمندی این محصول در برآورده کردن انتظارات است. قابلیت‌های بالای سخت‌افزاری این کنسول بازی مانند سرعت بالای اجرای بازی‌ها به دلیل داشتن حافظه SSD و نمایش با رزولیشن 8 k باعث می‌شود تجربه جدیدی از بازی با PS5 به نسبت PS4 داشته باشید و با خرید آن سال‌های سال از بازی‌های انحصاری و باکیفیت شرکت سونی لذت ببرید. در بررسی ویژگی‌های این کنسول بازی و معرفی نمایندگی PlayStation 5 برای خریدی مطمئن با ما همراه باشید.

تغییرات ظاهری و سخت‌افزاری PlayStation 5

تا به امروز پلی‌استیشن 5 با رنگ غالب سفید، حاشیه‌ای به رنگ مشکی براق و نوارهای نورانی آبی‌رنگ به بازار آمده است که متفاوت از ظاهر کنسول قبلی شرکت سونی است. فرم بدنه PS5 دارای منحنی‌های زیبا و فرمی آینده‌نگرانه و شبیه به سازه‌های معماری معاصر است و وقتی از نزدیک به آن نگاه کنید جزئیات ظریف و زیبایی دارد.

ابعاد کنسول PS5 بزرگ‌تر از کنسول‌های بازی دیگر است و برای ایستادن چه به‌صورت افقی و چه قائم نیاز به استند دارد. ابعاد آن تقریبا 38.8 * 9.7 * 26 سانتیمتر است و وزنی در حدود 4.5 کیلوگرم دارد. پلی‌استیشن 5 به دو صورت معمولی و دیجیتال به بازار آمده که نوع دیجیتال، دیسک درایو ندارد و ابعاد آن کمی کوچکتر است و قیمت پایین‌تری هم دارد. برای استعلام موجودی و قیمت هرکدام از انواع این کنسول به فروشگاه اینترنتی ABC Farsi یا فروشگاه نارسیس در اصفهان مراجعه فرمایید و از مزایای خرید از نمایندگی PlayStation 5 بهره مند شوید.

در زمان معرفی PlayStation 5 سونی از سرعت بالای کنسول جدیدش تعریف زیادی می‌کرد و این سرعت در بارگذاری و اجرای بازی‌ها کاملا مشهود است که به جذابیت دنبال‌کردن داستان بازی‌ها اضافه کرده است. فن بزرگ و کم‌صدای پلی‌استیشن 5 بسیار کارآمد است و توان خنک‌کنندگی آن مثبت ارزیابی شده است.

 

PlayStation 5 دارای حافظه SSD 825 گیگابایتی است که فضای خالی بدون حجم سیستم‌عامل 667 گیگابایت است که حجم زیادی به نسبت حجم بازی‌های سنگین نسل نهمی نیست. البته قابلیت افزایش حافظه نیز با داشتن یک اسلات اضافی و همین‌طور امکان ذخیره‌سازی در هارد اکسترنال از طریق اتصال با پورت USB وجود دارد. این دستگاه سه پورت USB-A دارد که یکی در قسمت جلوئی و دوتای دیگر در پشت قرار دارند.

این کنسول بازی 16 گیگابایت رم 256 بیتی  GDDR6و قدرت پردازش بسیار بالایی دارد و می‌تواند تصاویری با کیفیت 8 K و نرخ فریم ریت 60 هرتز تولید کند. پلی‌استیشن 5 بهترین گرافیک خروجی خود را در تلویزیون‌های 4 k دارد و نمایشگرهای دارای پورت HDMI 2.1 و نرخ فریم ریت 120 هرتز را پشتیبانی می‌کند.

کنترلر جدید DualSense برای پلی استیشن 5

کنترلر دوال سنس نکته قوت دیگری در پلی استیشن جدید است، این دسته بازی از دوال شک 4 بزرگ‌تر و سنگین‌تر است، حسگرهای لمسی پیشرفته‌تر و تریگرهای حساس‌تری دارد و هیجانات مختلف را طی بازی به‌خوبی با حس لامسه به گیمر منتقل می‌کند و به جذابیت بازی اضافه می‌کند، مثلا وقتی در فرستادن تیر از کمان در یک بازی، آن تنش را در انگشتان خود حس می‌کنید.

Dual Sense یک میکروفن دارد و با آن می‌توانید در بازی‌های آنلاین با دوستانتان گفتگو کنید و یا با رابط کاربری پلی‌استیشن حرف بزنید؛ این دسته با پایه شارژ قابل شارژ شدن است و ماندگاری باتری آن بهتر از دسته پلی‌استیشن 4 است. ظاهر دسته هم تغییرات زیادی داشته، هم‌رنگ از دکمه‌ها حذف شده و هم دکمه‌ها برجسته‌تر شده‌اند و جای دکمه‌ها هم کمی عوض شده که به خوش‌دست‌تر شدن کنترلر دوال سنس کمک کرده است.

نکته دیگری درباره کنترلرها در پلی‌استیشن 5 این است که دسته پلی‌استیشن 4 به کنسول جدید وصل می‌شود و می‌توان با آن بازی‌های PS4 را بازی کرد ولی بازی‌های مخصوص PS5 برای دوال سنس طراحی شده‌اند و دسته PS4 قابلیت اجرای آنها را ندارد.

لوازم جانبی و بازی‌های جدید برای پلی استیشن 5

کیفیت صدای پلی‌استیشن 5 با استفاده از تکنولوژی Sony Tempest 3D AudioTech فوق‌العاده است؛ برای شنیدن طبیعی‌ترین صدای سه‌بعدی در این کنسول حتما باید هدست PS5 تولید شرکت سونی را امتحان کنید. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی ABC Farsi یا فروشگاه نارسیس در اصفهان تهیه فرمایید.

از دیگر لوازم جانبی پلی‌استیشن 5 می‌توان به دوربین نسل جدید HD Camera اشاره کرد، علاوه بر این کنسول PS5 یک ریموت کنترل هم به نام Media Remote برای تنظیمات صوتی و تصویری دارد. برای تهیه لوازم جانبی پلی‌استیشن 5 و برای استعلام موجودی و قیمت هرکدام از انواع این کنسول به فروشگاه اینترنتی ABC Farsi یا فروشگاه نارسیس در اصفهان مراجعه فرمایید و از مزایای خرید از نمایندگی PlayStation 5 بهره مند شوید.

بازی Astro’s Playroom از ابتدا بر روی PS5 نصب شده است و بازی سرگرم‌کننده و جالبی برای آشنایی با ویژگی‌های کنترلر دوال سنس است. بازی Spider-Man: Mile Morales از بهترین بازی‌هایی است که برای این کنسول به بازار آمده است. از آخرین بازی‌هایی که برای PS5 به بازار آمده‌اند می‌شود از Hitman 3، Horizon ll: Forbidden West، Destruction AllStars و Resident Evil 8 نام برد.

علاوه بر اینها و چندین بازی دیگر لیستی از بازی‌های آینده پلی‌استیشن 5 که به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند ارائه شده است. البته بازی‌های پرطرفدار زیادی هم برای این کنسول در حال ساخت است که از مهم‌ترین آنها می‌توان نسخه جدید بازی‌های گاد اف وار و هورایزن را نام برد که گیمرها مشتاقانه در انتظارشان هستند.

کنسول بازی  PS5را از نمایندگی PlayStation 5 بخریم؟

قیمت PlayStation 5 به دلیل تازگی عرضه، استقبال بسیار و کمبود فعلی در بازار جهانی متغیر است و هرچند نوع معمولی آن از سوی شرکت سونی 499 دلار و نوع دیجیتال آن 399 دلار قیمت‌گذاری شده است ولی در فروشگاه‌ها‌ی سراسر جهان به قیمت‌های مختلفی فروخته می‌شود و بازار PS5 فعلا به ثبات نرسیده است. در کشور ما نیز به دلیل نوسانات نرخ ارز پلی‌استیشن 5 قیمت متغیری دارد برای استعلام موجودی و قیمت کنسول و انواع لوازم جانبی به فروشگاه اینترنتی ABC Farsi یا فروشگاه نارسیس در اصفهان مراجعه فرمایید و از مزایای خرید از نمایندگی PlayStation 5 بهره مند شوید.

به دلیل علاقه‌مندان بسیار کنسول‌های بازی سونی در کشور ما خدمات تعمیرات کنسول‌های سونی به‌صورت تخصصی در فروشگاه نارسیس و ABC Farsi انجام می‌شود و شما می‌توانید به‌راحتی برای انجام تعمیرات و تنظیمات دستگاه به فروشگاه نارسیس که نمایندگی تعمیرات پلی استیشن 5 است مراجعه کنید و از طریق سایت‌ ABC Farsi هم می‌توانید به این مرکز دسترسی داشته باشید.

کنسول بازی نسل جدید سونی به دو صورت حضوری و اینترنتی با کارت خدمات طلایی فروشگاه نارسیس در فروشگاه نارسیس یا فروشگاه اینترنتی ABC Farsi که نمایندگی PlayStation 5 در ایران است خریداری فرمایید. با خریدPS5 به دنیای جدیدی از بازی‌های با کیفیت و دارای وضوح بالا وارد می‌شوید و سال‌ها می‌توانید در کنار دوستان و خانواده اوقات فراغت خود را به شادی و سرگرمی بگذرانید.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

مدیر سایت
ارسال دیدگاه