قیمت PS4 و رو نمایی از کنسول جدید سونی

طرفداران دنیای بازی حتما بارها نام PS4 به گوششان خورده است. این کنسول بازی جذاب، پرطرفدار و بی‌نظیر ساخت کمپانی ژاپنی سونی بوده و تاکنون با هر بار عرضه محصول جدید افراد بیشتری را به متعصبان و عاشقان خود اضافه کرده است.

 تا به این لحظه کنسول PS4 یکی از موفق‌ترین‌ها در زمینه گیمینگ بوده است و اکثر افراد از بازی‌کردن با آن لذت می‌برند. اما قیمت PS4 در حال حاضر در چه محدوده‌ای است؟ این کنسول تا به این لحظه چند مدل به بازار عرضه کرده؟

 

پلی استیشن یا همان PS4

پلی استیشن 4 در واقع یک کنسول بازی‌های خانگی است که توسط شرکت Sony Computer Entertainment ساخته به بازار عرضه شده است. در حال حاضر پلی‌استیشن با محصولاتی نظیر XBOX شرکت مایکروسافت، Wii U و Switch از برند نینتندو در زمینه ساخت بازی و کنسول رقابت می‌کند. با استفاده از کنترولر این محصول شما می‌توانید بدون کیبورد و یا موس به‌راحتی به انجام بازی موردنظر بپردازید. آپدیت‌های نرم‌افزاری آن به‌سرعت انجام می‌شود و همین موضوع برای بازیکن بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

اگر قصد خرید PS4 را دارید باید بدانید که این کنسول چیزی فراتر از یک بازی ویدیویی است با قراردادن هدست واقعیت مجازی پلی استیشن و غرق شدن در فضای بازی تجربه بازی را در دنیای واقعی حس خواهید کرد. قیمت PS4 یکی از دغدغه‌های اصلی در هنگام خرید این محصول است، پس باید در هنگام خرید آن نهایت دقت را داشته باشید تا نوعی را که بیشتر به کارتان می‌آیند خریداری کنید.

 این کنسول را در فروشگاه‌های مختلف با بازه قیمت متفاوت یافت خواهید کرد چرا که سونی تنها یک نوع از آن را تولید نکرده است و در حال حاضر PS4 در گونه‌ها و اسم‌های متفاوت در بازار عرضه شده است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

 با استفاده از یک کنسول PS4 چه کار می‌توان انجام داد؟

جالب است بدانید با وجود بالا بودن قیمت PS4 اما از این کنسول تنها برای بازی کردن استفاده نمی‌کنند. با وجود این‌که عمده کار آن بازی‌های ویدیویی است ما PS4 کاربردهای دیگری نیز دارد که برای نمونه به چند مورد زیر اشاره کرده‌ایم:

تماشای DVD با کیفیت Blu-Ray

ممکن است کمی برایتان عجیب به نظر بیاید اما با خرید یک کنسول PS4 می‌توانید به تماشای دیسک‌های Blu-Ray و DVD بپردازید. به عبارت دیگر PS4 می‌تواند به‌عنوان یک پلیر پخش فیلم برای زمان‌هایی که علاقه‌ای به بازی کردن ندارید، عمل کند. تنها کافی است فیلم موردنظر را وارد کنید تا کنسول به یک DVD پلیر تبدیل شود.

 

بدون ترک منزل بازی موردنظرتان را خریداری کنید

 برای خرید بازی لازم نیست منتظر رسیدن سفارش بازی باشید! حتی دیگر لازم نیست منزل خود را ترک کنید! تنها با استفاده از امکانات فروشگاه ABC Farsi میتوانید بازی های خود را انتخاب کنید و با ارسال دستگاهتان به ما فرایند نصب بازی ها را برای شما انجام میدهیم و برایتان ارسال میکنیم.

گوش دادن به موسیقی با Spotify

اسپاتیفای یکی از مراجع اصلی برای گوش دادن به موسیقی است که PS4 به شما این قابلیت را می‌دهد که به‌راحتی هر زمان که تمایل داشتید روی این کنسول به پخش و گوش دادن به موسیقی مشغول شوید. البته برای داشتن نسخه کامل و پریمیوم اسپاتیفای باید مبلغی معادل 9.99 دلار اجاره پرداخت کنید.

از طریق کارت‌های موجود برای شارژ اکانت اسپاتیفای می‌توانید دسترسی کامل به آرشیو کل موسیقی جهان داشته باشید. حتی با استفاده از اسپاتیفای می‌توانید در حین انجام بازی به گوش دادن به موسیقی نیز بپردازید، ترکیب موسیقی و بازی دلخواهتان با استفاده از کنسول PS4.

تجربه بازی به سبک واقعیت مجازی

با وجود بالا بودن قیمت PS4 مدل VR اما باید بدانید خرید یک کنسول PS4 برای تجربه بازی واقعیت مجازی در واقع ارزان‌ترین راه برای بازی کردن به این سبک در سال خانه‌تان است! اگر از طرفداران بازی به سبک واقعیت مجازی هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما سری به PlayStation VR بزنید.

بازی‌های اختصاصی پلی استیشن

اکثر افراد به دلیل بازی‌های اختصاصی که در PS4 وجود دارد اقدام به خرید آن می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید تجربه انجام بازی‌های اختصاصی این کنسول پرطرفدار را داشته باشید باید بگوییم بازی‌های نظیر God of War، Detroit Become Human و Marvel’s Spider-Man از جمله بازی‌های اختصاصی این کنسول هستند که نظر و رضایت بسیاری از کاربران PS4 را به خود جلب کرده است.

 

قیمت کنونی PS4 در بازار

اگر قصد خرید این کنسول پرطرفدار و محبوب را دارید باید بدانید که قیمت PS4 در حال حاضر به خاطر آمدن سری جدید آن کمی پایین آمده است! البته از ورژن‌های متخلف آن نباید غافل شد چرا که PS4 در انواع مختلف وارد بازار شده است که قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. از جمله این کنسول‌های موجود در بازار می‌توان به PlayStation 4 Slim،PlayStation 4 Proو انواع باندلهای اشاره داشت که هر کدام را با توجه به نیاز خود می‌توانید لز فروشگاه ABCFarsi همراه با کارت خدمات طلایی تهیه کنید.

در حال حاضر قیمت PS4 از 399.99 دلار آمریکا شروع می‌شود. تا سال 2020 حدود صد و سیزده میلیون نسخه از این کنسول محبوب به فروش رسید. اگر قصد خرید PS4 را دارید میتوانید با بهترین قیمت ممکن و خدمات پس از فروش عالی از فروشگاه ABC Farsi تهیه نمایید. همچنین رضایت‌های کاربران از PS4 بسیار بیشتر از نسخه‌های پیشین آن بوده است که همین موضوع نیز به یکی دیگر از دلایل خرید کنسول PS4 خواهد بود.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

مدیر سایت
ارسال دیدگاه