چگونه می‌توانید دوال سنس را به گوشی اندروید خود متصل کنید.

با استفاده از کنترلر دوال سنس به راحتی می‌توانید به سیستم عامل اندروید متصل شوید. نکته قابل توجه این است که دوال سنس می‌تواند به موبایل با سیستم عامل اندروید متصل شود. شما به آسانی می‌توانید با کنترلری به نام دوال سنس بازی‌های نصب شده بر روی سیستم عامل اندروید خود را بازی کنید. در ادامه مطلب به شما توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید دوال سنس را به گوشی اندروید خود متصل کنید.

طریقه متصل کردن دوال سنس به اندروید

خبر خوب برای کاربران گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید این است که با استفاده از کنترلر دوال سنس می‌توانند به راحتی بازی‌های نصب شده خود را اجرا و بازی کنند برای انجام این کار مراحلی که در ادامه مطلب برای شما بین می‌کنیم را باید انجام دهید.

ابتدا دوال سنس را با فشار دادن دکمه PS که در وسط آن قرار داده است روشن کنید.

سپس دکمه PS را همزمان با دکمه Share  که در قسمت چپ نوار قابل لمس وجود دارد فشار دهید. این فشار دادن همزمان دو دکمه باید تا زمانی که کنترلر دستگاه شما به وضعیت Pairing Mode وارد شود ادامه داشته باشد. یعنی درست تا زمانی که چراغ چشمک زن کنترلر روشن و خاموش می‌شود باید این کار را ادامه دهید.

موبایل خود را که دارای سیستم عامل اندروید است در دست بگیرید و وارد تنظیمات آن شوید.

به بخش Bluetooth بروید.

کنترلر دوال سنس شما در دستگاه موبایل به نام Wireless Controller نمایش داده می‌شود. برای پیدا کردن این گزینه باید به قسمت Available Device مراجعه کنید.

گزینه‌های مرتبط با کنترلر را در بلوتوث موبایل خود انتخاب کنید. در این حالت موبایل و کنترلر شما با یکدیگر Pair خواهند شد.

بعد از انجام مراحل ذکر شده کنترلر به دستگاه موبایل شما وصل می‌شود.

طریقه قطع ارتباط کنترلر با سیستم عامل اندروید

جهت قطع ارتباط  کنترلر با گوشی موبایل خود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

به بخش Settings گوشی خود مراجعه کنید.

گزینه مربوط به Bluetooth را برگزینید.

نمادی که مربوط به دستگاه کنترلر است را در لیست خواهید دید آن را پیدا کنید و نماد i را انتخاب کنید.

سپس گزینه  Disconnect را برگزینید.

توجه داشته باشید که هنگام قطع اتصال کنترلر و گوشی اندروید، اگر تصمیم به اتصال دوباره داشتید باید مراحل متصل شدن کنترلر به گوشی را دوباره از اول انجام دهید. موارد ذکر شده راجع به این است که چگونه می‌توانید دوال سنس را به گوشی اندروید خود متصل کنید.

با استفاده از دوال سنس چه کارهایی را بر روی گوشی اندروید می‌توان انجام داد و چه کارهایی را نمی‌توان انجام داد؟

لازم به ذکر است که تمام بازی‌های اندرویدی از دوال سنس پشتیبانی می‌کنند و جای نگرانی نیست. بدیهی است که اجرای این بازی‌ها با کنترلر به مراتب هیجان انگیزتر و بهتر از صفحه لمسی موبایل خواهد بود. توجه  کنید که برای یافتن گزینه‌ها نیاز به جستجو نیست و می‌توانید تنها با فشردن گزینه‌ها بر روی کنترلر به نتیجه دلخواه خود برسید.

متاسفانه باید بگوئیم که نمی‌توانید از کنترلر دوال سنس در برنامه  PS Remote Play استفاده کنید. این حالت در صورتی است که بازی با کنترلر دوال شاک 4 به راحتی در برنامه گفته شده امکان پذیر بوده است. می‌توان امید داشت در آینده این توانایی به برنامه مذکور اضافه شود. توجه داشته باشید که کنترلر خود را نمی‌توانید در یک زمان به دو دستگاه متصل کنید.

کنترلر تنها می‌تواند به گوشی و یا کنسول بازی وصل باشد. بی تردید یکی از تجربه‌های هیجان‌انگیز بازی با کنترلر نسل جدید شرکت سونی خواهد بود. کنترلر شرکت سونی بسیار مورد توجه علاقه‌مندان و منتقدان قرار گرفته است و از آن به عنوان تحولی بزرگ در بازی‌های ویدئویی یاد می‌کنند.

ویژگی بسیار جذاب این کنترلرها این است که بنا به موقعیت لرزش ایجاد می‌کنند بازیکنان با وجود این آیتم کاملاً می‌توانند فضای داخل بازی را تجربه کنند. قیمت این کنترلر حدوداً 70 دلار تعیین شده است. همچنین می‌توانید کنترلر دوال سنس را از طریق برنامه استیم به کامپیوتر خود متصل کنید و از بازی باآن لذت ببرید. این مطلب درباره اینکه چگونه می‌توانید دوال سنس را به گوشی اندروید خود متصل کنید بیان شده بود.

محصولات مرتبط :

مقالات مرتبط :

پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

مدیر سایت
ارسال دیدگاه